Preverite pogoje na kupoprodajni pogodbi

Zahvaljujem se za vaše vprašanje, v katerem opisujete situacijo, v kateri naj bi se trgovec dvakrat »prekršil«. Prvič, ker sedežne garniture še do danes niste prejeli, in drugič, ko naj bi vam cene omenjene sedežne garniture ne znižal, čeprav menite, da bi vam jo moral.

Kar se tiče zamude pri dostavi pohištva, bi bilo treba ugotoviti, za kakšen rok dostave ste se s trgovcem dogovorili. Ta rok je namreč del pogodbenih pogojev in je v celoti odvisen od dogovora s prodajalcem, ki je običajno zapisan na kupoprodajni pogodbi, ali pa na računu za kupljeno blago. Če je prodajalec rok dostave prekoračil, gre seveda za njegovo zamudo, zaradi katere ste pod določenimi pogoji upravičeni tudi odstopiti od pogodbe.

Kar se tiče druge domnevne kršitve prodajalca, pa je težko kar na prvo žogo trditi, da je šlo za trgovčevo zavajanje. V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami sicer velja, da je praksa zavajajoča, če bi vas trgovec zavedel glede cene ali načina izračunavanja cene ali glede določene cenovne prednosti, a ste navedli premalo informacij, da bi lahko zanesljivo trdil, da je šlo tu za takšno zavajanje. Med drugim bi bilo namreč treba odgovoriti tudi na vprašanje, kaj je sploh to »posebno naročilo«. Mi pa sum, da tu nekaj ni bilo v redu, vzbuja vaša navedba, da je trgovec takoj znižal ceno, ko mu je prijateljica zagrozila z inšpekcijo, kar očitno pomeni, da je nekaj vendarle delal narobe.

Skratka, za jasen odgovor na vaše vprašanje bi potreboval še nekaj več informacij.