Kako sta prišli na idejo, da bi ustvarili negovalno olje za intimno nego?
Tamara: Začeli smo s prodajo zobozdravstvenih materialov, nato smo ponudbo razširili še na ginekologijo. To nam je dalo vpogled, kako se ženske soočajo z različnimi težavami, po statistiki je kar 75-odstotkov žensk, ki ima občasne ali redne težave na intimnem predelu. Vnetja, suhost, beli tok ... O tem se malo govori, veliko informacij ženske poiščejo na spletu ali med prijateljicami. Mnogo jih obišče tudi ginekologa. S Saro sva preko ruskih zdravnikov izbrskali starodavni recept za olje, ki so ga ženske včasih veliko uporabljale. Olje je stoodstotno naravno, zato je varno, primerno tudi za dojenčke. Luksuz je danes tisto, kar nam daje narava. Vsaj za naju! Kozmetika, ki jo sami uporabljava doma, je pogosto tisto, kar najdeva v gozdu in kuhinji.
Nožnica je edina odprtina na našem telesu, ki ni zaščitena in še tukaj smo seveda morali iznajti načine, da odstranimo vse dlake. Telo je pametno, pametnejše od nas, pa si ne dopustimo dopovedati. Zanimivo je, da predel, ki nas opredeljuje kot ženske in matere, najbolj sveti predel torej, tako zanemarjamo.
Veliko pozornost sta posvetili tudi umetelnim stekleničkam?
Tamara: Ker smo ženske zelo estetska bitja in najprej kupujemo z očmi, sva oblikovali ovoj, ki je privlačen očem. Zakaj bi moralo biti dolgočasno, če je naravno? Doma veliko uporabljava sodo bikarbono in podobne izdelke, ampak jih vedno pretreseva v lepšo skodelico! Tudi logotip je v stilu, umetelno narisan vaginalni cvet. Quandisa je bila maroška boginja lepote in poželenja, ki je mlade moške spravljala ob pamet. Midve veliko govoriva o spolni čakri, ki pa ni povezana le s seksualnostjo, temveč je veliko več.
Pravijo, da naj bi bil energetski sedež ustvarjalnosti pri ženskah ravno v maternici.
Sara: Želeli sva ustvariti izdelek, ki bi ženskam pomagal pri zavedanju, da intima ni tabu, v tem ni popolnoma nič sramotnega. Ni treba iti v skrajnost in vse nositi na pladnju, dovolj je spoznanje, da je tudi vagina organ, ki potrebuje pozornost. Sama sem imela celo življenje težave z belim tokom, zato sem iskala načine, kako si lahko na naraven način pomagam. Opazila sem, da ni izdelkov, ki bi bili vmes, obstajajo erotična olja ali zdravilo Kanesten, nič pa ni takšnega, kar bi uporabljal zgolj za nego. Predvsem si želiva, da se kot ženske povežemo, se podpiramo in si nismo sovražnice, ki ves čas tekmujejo med seboj. Za spletno stran skrivnostna.si pišem kolumne z naslovom Intimna vprašanja, kjer se dotikam tematik, ki so povezana z intimo. Torej tudi samozavedanje, kako se sprejemamo kot ženske.
Smo pozabile same nase?
Bojana: Sama sicer nisem imela posebnih težav, olje sem začela uporabljati, ker je bil naš produkt. Sčasoma sem prišla do zaključka, da smo se ženske močno oddaljile od sebe in svojega središča. Znova sem vzpostavila odnos s seboj. Bolj se ceniš in dojameš, da vagina ni le seksualni objekt in si resnično zasluži večji prostor v življenju. Ko imaš odnos s seboj, tudi s svojo vagino, lahko vzpostaviš kakovosten odnos tudi z drugimi. Vagina ti da samozavest, verjamem, da se to smešno sliši, ampak je res. Zato se mi zdi, kot bi nas želeli načrtno oddaljiti od nje! Za samozavest ne potrebuješ dragih oblačil in plasti ličil, važno je, kako se počutiš v svoji koži. Sama uporabljam čedalje manj dodatkov, včasih sem zelo rada bila urejena, danes me moti, če materiali niso naravni.
Sara: Naomi Wolf je konec koncev napisala petindevetdeset strani dolgo knjigo o vagini, kjer je omenjenih ogromno raziskav. Težko verjameš, kako kompleksna je lahko vagina!
Zanimivo je, da smo pri oglaševanju izdelka naletele veliko ovir. Socialna omrežja kot je Facebook ne dovolijo oglaševati ničesar, kar je povezano z intimo. Vagina ali nožnica sta besedi, ki sta prepovedani! Sara je dobro napisala v svojem blogu, ali je res yoni (vagina) v 21. stoletju le seksualni objekt? Kaj ni žalostno, da je na teh istih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram, milijon fotografij ženskih zadnjic, ki pozirajo v kopalkah, takšnega izdelka pa se ne sme oglaševati?
A hkrati tako slabo poznana!
Tamara: Gre za način razmišljanja, drugim delom telesa posvečamo veliko več pozorosti. Zobe si umivamo dvakrat na dan, posvečamo se tudi stopalom, zakaj pa zanemarjamo spolne organe? Preventiva se začne z nego. Bazeni, sintetika, stres, hormoni ... Mnogo stvari lahko hitro poruši ravnovesje. Midve želiva uvesti dnevno rutino, ne šele takrat, ko so že prisotne težave.
Sara: Olje nima nič s čistočo, namenjeno je izključno negi. Sodobni stil življenja, kot so tamponi, šamponi, precej škodi sluznici. Kavbojke, sintetika, spolne igračke ... Ti plastični pripomočki nimajo v vagini kaj iskati, seveda tako pride do mikropoškodb. Nožnica je edina odprtina na našem telesu, ki ni zaščitena in še tukaj smo seveda morali iznajti načine, da odstranimo vse dlake. Telo je pametno, pametnejše od nas, pa si ne dopustimo dopovedati. Zanimivo je, da predel, ki nas opredeljuje kot ženske in matere, najbolj sveti predel torej, tako zanemarjamo. Tudi energetsko je tam ogromno centrov, tega se sedaj učimo na meditaciji – dihati skozi vagino!
Bojana: Nekoč sem obiskala tečaj trebušnih plesov. Učiteljica nam je naročila, naj se nasmehnemo iz vagine, tako smešno se mi je zdelo, prvič sem slišala za nekaj takšnega!
Kako dolgo sta razvijali olje? Je bil proces zahteven?
Tamara: Recept sva sestavljali dve leti. Naredili smo res veliko raziskav, intimni predeli so tako občutljivi, da smo vse temeljito preverili. Sestavine kupujemo tam, kjer rastejo, trudiva se, da pridobiva najbolj kakovostne surovine, saj ima olje le tako svoj naravni učinek. Rakitovec dobimo iz Sibirske tundre, na primer. Zanimivo je, da smo pri oglaševanju izdelka naletele veliko ovir. Socialna omrežja kot je Facebook ne dovolijo oglaševati ničesar, kar je povezano z intimo. Vagina ali nožnica sta besedi, ki sta prepovedani! Sara je dobro napisala v svojem blogu, ali je res yoni (vagina) v 21. stoletju le seksualni objekt? Kaj ni žalostno, da je na teh istih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram, milijon fotografij ženskih zadnjic, ki pozirajo v kopalkah, takšnega izdelka pa se ne sme oglaševati? Razmišljali sva, če bi spremenili vizualno podobo, ampak bova vztrajali, saj se nama zdi, da delava prav. Tako lepo nama je, ko stranke napišejo, kako sva jim pomagale. Pravijo, da olje ne rešuje le zdravja, tudi zakone je že rešilo! Velikokrat pridejo k nam tudi moški, ki kupujejo olje za svoje ženske! Tako prikupni so, ravno pred kratkim nas je obiskal mož, ki je prišel po olje za ženo, ki je noseča s šestim otrokom. Olja ni smelo zmanjkati pod nobenim pogojem!
Sara: Nožnica je slovenski izraz, ravno tako kot koleno ali ledvica. V čem je torej problem?
Kako poteka družinska dinamika v poslovnem okolju?
Sara: S Tamaro sva si zelo različni, kot dan in noč. Na začetku sva imeli veliko izzivov, potem sva obiskali šamansko delavnico, kjer sva spoznali, da so vse pomankljivosti, ki jih očitava druga drugi, pravzaprav najine prednosti. Druga drugo uravnotežava, mami vedno pravi, da sva obe skupaj popolna ženska! Jaz grem rada v naravo, zato včasih pobiramo pupke v potoku, Tamara se rada uredi in gre v mesto, zato drugič počnemo kaj takega.
Tamara: Medsebojno se spodbujava. ko sem iskala primerne slike, sem želela najti nekaj drugačnega, kot je klasičen lotosov cvet. Našla sem umetnico, ki pa je bila žal predraga, zato mi je Sara predlagala, naj jih narišem kar sama. Vseeno sem končala umetniško šolo. In sem jih res, v enem dnevu je nastala cela serija. Sara čudovito piše, zato sem jo prepričala, da je začela objavljati na blogu.
Bojana: Včasih sem včasih veliko šivala, zato sem se jezila nanju, ker nista znali šivati. Nato sem dojela, da je to zelo ozkogledo, sta pač ustvarjalni na svoj način, na drugih področjih. Pomembno je, da se otroci znajo izražati v svoji kreativnosti, ne le v tistih veščinah, ki so jih prevzeli od staršev.
Onaplus.si lahko sledite tudi na Facebooku: