Zakon je na vaši strani
Zahvaljujem se vam za zanimivo, aktualno vprašanje. Podobnih zvijač, kot ste je opisali zgoraj, je na spletu veliko, številni spletni trgovci namreč poskušajo kupce na tak ali drugačen način malo »okrog prinesti«. A zakonodaja je v teh primerih za potrošnika precej ugodna.
Pod določenimi pogoji lahko tak račun reklamirate. Zakon namreč izrecno določa, da mora spletni prodajalec zagotoviti, da potrošnik v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom.
Funkcija, ki sproži oddajo naročila, mora biti označena z besedami »naročilo z obveznostjo plačila« ali z drugo izjavo, iz katere nedvoumno izhaja, da je z oddajo naročila povezana obveznost plačila podjetju.
Če vam spletni prodajalec ob naročilu masažnega aparata ni posredoval teh informacij, potem vas naročilo ne zavezuje. V tem primeru vam svetujem, da račun zavrnete z zgornjo obrazložitvijo in masažni aparat prodajalcu vrnete.
Onaplus.si lahko sledite tudi na Facebooku: