Končno so najeli eno izmed manj »sanjskih žensk«, kot bi se izrazil do nedavnega izvršni direktor marketinga pri Victoria's Secret Ed Razek. Prav on je namreč lansko leto ameriškemu podjetju nakopal takšne težave, ko je na vprašanja, zakaj na modno pisto ne pošljejo bolj raznolikih lepotic, odgovoril, da njihova modna revija »predstavlja sanje«. V sanjah pa po njegovem očitno ni prostora za nič drugega kot amazonske lepotice. Celulit, obline in transspolnost niso privlačni, je s tem sporočil svetu in medijem, ki niso bili zadovoljni s tako nazadnjaškimi nazori. 

Izvršni direktor marketinga pri Victoria's Secret Ed Razek je ob novi potezi dal odpoved.

Razek se je kasneje za svoje nerodno izbrane besede opravičil, a razen tega podjetje ni naredilo nobene poteze v smeri vključevanja različnih odtenkov lepote. Še vedno so jim reklamo delale dolgonoge, visoke in vitke manekenke, ki vse po vrsti že mesece pred slovito modno revijo za izklesana telesca pod budnim očesom trenerjev trdo garajo v telovadnicah. Letos jim tega očitno ne bo potrebno početi, saj je pred dobrim tednom presenetila novica, da letos modna revija Viktorijinih angelčkov odpade, novico pa je potrdila avstralska manekenka Shanina Shaik, ki je dolga leta sodelovala z znamko. Kupci so se očitno res naveličali podobe popolnih superžensk, čeprav je Razek še lani trdil, da manekenke močnejših postav pri njih nimajo kaj iskati, ker javnost takšni tipi žensk ne zanimajo. 

Viktorijini angelčki ali ženske popolnih dolgonogih in vitkih teles, so leta dvigovale ugled znamki.

Se pa Victoria's Secret očitno želi odkupiti za tako škodljive izjave svojega nedavnega sodelavca, saj so ta teden oznanili, da so za novo linijo Pink prvič v zgodovini podjetja najeli tansspolno manekenko. Obraz kampanje je postala 22-letna Brazilka Valentina Sampaio, Razek pa je ob odločitvi dal odpoved. Verjetno iz protesta, saj nova kampanja nosi moto »Nikoli ne prenehaj sanjati,« njegove sanje pa so, kot je razkril lani, povsem drugačne od Brazilkinih. 


Čeprav poteza predstavlja veliko prelomnico za ameriško znamko pa modni poznavalci niso povsem zadovoljni. Zdi se jim, da Victoria's Secret poskuša le izrabiti mlado zvezdnico, ki je postala nekakšen simbol LGBT skupnosti, potem ko jo je francoski Vogue pred dvema letoma, marca 2017, postavil na naslovnico s podpisom: »Transspolna lepota in kako je ujezila svet.« Vsaj nekdo izmed vpletenih pa se zdi srečen, Valentina Sampaio svoj dosežek ponosno deli s svetom na Instagramu, le kako ne bi, biti prvi v nečem ni nikoli slabo, sploh če ti za to še mastno plačajo.