V zadnjem času smo pod njegovimi kreacijami na družabnih omrežjih videli le še oznako Timotej Bistan, ne pa tudi oznake Young@Squat, zato nas je zanimalo, ali gre le za izlet na svoje ali se je povsem ločil od kolektiva. »Z generacijo Young@Squat, v kateri sem deloval, smo se na aprilskem MBFWLJ predstavili s svojo zadnjo skupinsko kolekcijo, nato pa smo se vsi člani podali na svoje samostojne poti v Sloveniji in tujini. Kdaj je pravi čas, da gre mlad oblikovalec po svoje in na svoje, je zelo težko določiti. To je stvar vsakega posameznika, ko v nekem trenutku začuti potrebo po osamosvojitvi,« je povedal.


Foto: Peter Giodani


S klicem smo Bistana ujeli na morju, kmalu pa odhaja v Pariz, a o priložnostih, ki ga čakajo tam, ni posebej zgovoren. »Septembra odhajam v Pariz, kjer se mi je ponudila izjemna priložnost, da svoje dosedanje znanje razširim in nadgradim,« pravi.



V preteklosti je dejal, da mu je všeč, da je v Sloveniji vse blizu in na dosegu roke, a zaradi majhnosti trga oblikovalci trčijo tudi ob kakšno oviro. »Slovenija ima tako kot vsak trg svoje prednosti in pomanjkljivosti. Če pogledamo na primer ponudbo materiala, je seveda neprimerljivo manjša kot v sosednjih državah, enako velja za kupno moč, vendar se da z malo iznajdljivosti premagati tudi takšne ovire,« je dejal.



Večje kolekcije za jesen in zimo Timotej zaradi odhoda v Pariz ni pripravil, kljub temu pa je naredil nekaj novih kosov, nekaj pa jih še pripravlja. »Večina mojih kreacij je na voljo v trgovini Pentlja v Ljubljani, ogledate pa si jih lahko tudi na mojem Instagram profilu,« je povedal in dodal: »Družabna omrežja so pač postala pomembno orodje za doseganje širšega občinstva, prek njih se je mogoče precej preprosto oglaševati, predvsem pa hitro predstavljati aktualne kose oziroma kolekcije.«