Rezultat je odvisen od kirurga
Tako kot pri prodaji prehranskih izdelkov, kjer se oglaševalske agencije trudijo prikazati nakup osnovnih živilskih dobrin kot ekstatično doživetje, se je medijska kampanja pri lepotnih posegih preselila iz prikazovanja rezultatov drugih oseb prej in potem v prikazovanje simulacije telesa po posegu. Saj videti svojo simulacijo je nekaj povsem drugega kot gledati slike drugih. Zanos in prepričanje o pravilnosti izbire sta na vrhuncu in odločitev o posegu ni več sporna.
Če o vsem malo globlje razmislimo, bomo videli, da ni tako preprosto. V svetu obstajata dva velika ponudnika profesionalnih simulacij za estetske posege. Vnesti je treba vašo fotografijo ali video ter pritisniti na nekaj tipk in imamo rezultat. Ne glede na to, h kateremu plastičnemu kirurgu boste šli na konzultacijo, boste imeli dve možnosti rezultata, simulacijo enega ali drugega podjetja, ki se malenkost razlikujeta. Obe sta seveda všečni. Po tej logiki vam bo kateri koli plastični kirurg zagotovil rezultat, kot ga daje računalniški program, izvajalec potemtakem ni pomemben, pomembno je, da smo prepričljivi s simuliranjem rezultata.
V resnici že obstajajo operacije, pri katerih rezultat ni odvisen od zdravnika kirurga. To so operacije odprave dioptrije. Tam računalnik izračuna, koliko mikronov roženice mora spremeniti, da bo vaš vid primeren, in to dejansko računalniško voden laser tudi stori. Zdravnik nima drugega dela, razen da vas sprejme, pripravi operativno polje in nato odpusti s pravimi navodili. Pri estetskih operacijah pa je plastični kirurg tudi izvajalec operacije in kakšen bo rezultat, je odvisno predvsem od njegovih rok, in ne od simulacije.
Za komentiranje vašega izida zdravljenja bi vas moral videti. Za simulacije je znano, da pri zahtevnih dojkah, kjer je na primer prisotna ptoza, ohlapna koža ali popuščanje tkiv, rezultati simulacije niso realni. Po drugi strani pa v določenih primerih lahko simulacija pokaže rezultat, ki je v resnici možen, vendar le v izkušenih rokah.
Onaplus.si lahko sledite tudi na Facebooku: