Resda se kdaj zdi, da je odnose na delovnem mestu bolje ohranjati v profesionalnih okvirjih, a če pomislimo, da vse več ur preživimo v pisarni, le zakaj se ne bi tudi s sodelavci povezali na prijateljski ravni? Pa ne zgolj zato, da bi potem uspešneje sklepali posle in projekte, tudi zato, da bi si popestrili delavnik s pogovori, ki se ne vrtijo le okoli službe. Pa tudi o vremenu ne, najspodbudnejši so odnosi, ki temeljijo na zaupanju, torej so nujni poglobljeni pogovori, ne zgolj lahkotno kramljanje.



Toda po raziskavah sodeč je vse manj upanja za tesne odnose med sodelavci. Številke nedavne mednarodne študije, ki jih ponuja portal Fast Company, kažejo, da bi v povprečju le polovica zaposlenih sodelavcem zaupala pomembno novico, denimo, če bi morda dobili odpoved, še manj bi jih zaupalo razloge. V ZDA je tako nezaupljivih kar 70 odstotkov, v Hong Kongu pa še manj, 75; za primerjavo, v Braziliji je okoli 70 odstotkov tistih, ki bi brez zadržkov sodelavcem zaupali svojo usodo, verjetno pa bi odpuščeni tudi prosili za nasvet in prijateljsko podporo.