Kolekcija združuje najnovejše inovacije na področju trajnostnega tekstila z dizajni po navdihu ustvarjalnega doma švedskih umetnikov Karin in Carla Larsson, prvič pa bo vključevala tudi reciklirano srebro in Econyl®, stoodstotno reciklirano najlonsko vlakno iz ribiških mrež in drugih najlonskih odpadkov, ki onesnažujejo svetovne oceane. 



Gre že za sedmo izdajo kolekcije, ki opozarja na trajnost materialov in skrb za okolje, poleg ženskih oblačil pa bo kolekcija postregla tudi s spodnjim perilom, čevlji, nakitom in modnimi dodatki.Ob recikliranih srebru in najlonu bodo mehkobo, lesk in prestižnost izdelkom navdihnili tudi organski bombaž, lan in svila, material Tencel™ ter reciklirani poliester, materiali, ki jih je H&M uporabljal že v prejšnjih kolekcijah Conscious. 



Vzorce in motive na oblačilih ter dodatkih so navdihnile ročno vezene tapiserije in šivani izdelki, ki jih je izdelala švedska umetnica Karin Larsson. Z možem Carlom sta namreč gojila veliko ljubezen do vrtnarjenja in tudi notranjost svojega doma opremila na domiseln način. »oDelo Karin Larsson; njeni stilizirani motivi, drzne kompozicije in uporaba barv po celotni hiši so bili zares pred svojim časom. Bila je močna ženska in ta duh smo želeli prenesti v današnji čas,« je o viru navdiha povedala kreativna svetovalka pri H&M Ann-Sofie Johansson. Tudi barve v kolekciji so hvalospev tistim, ki jih ustvarja narava sama. Odtenke zelene, bele in črne dopolnjujejo pridihi zatemnjene modre in starinske rožnate.  



Snemanje kampanje je H&M tokrat zaupal svetovno priznanemu modnemu fotografu Mikaelu Janssonu, pred kamero pa je stopila supermodel in humanitarka Christy Turlington Burns v družbi Giedrė Dukauskaitė in Aamite Lagum. »Odkar sem izvedela za kolekcijo, me je zares navdušilo to, kar predstavlja, prav tako pa so privlačni tudi dizajni. Moda in trajnostnost si ne nasprotujeta več in menim, da sta ponovna uporaba in reciklaža pomembni pobudi za celotno modno industrijo. Takšni modno napredni dizajni iz recikliranih materialov so pravi navdih,« je povedala Turlingtonova, ki z 49. leti dokazuje, da so v modi predsodki glede staranja že preteklost. 

Oglejte si video zgodbo kampanje, modne kose pa lahko podrobno odkrijete v galeriji izdelkov