Že 51. finale zapovrstjo se bo v zgodovino gotov zapisal z močnim političnim sporočilom. Za največji ameriški športni dogodek leta namreč ni v navadi, da razvedrilo meša z družbenimi vprašanji. A po turbulentnem letu, ki je za svetom, in ob politični usodi ZDA, ki jo iz dneva v dan bolj črno barva novi predsednik, so svoje mnenje z gledalci delili tudi oglaševalci. Ob 50. obletnici Super Bowla je bilo za zakup 30-sekundnega oglasnega prostora treba odšteti nekaj več kot 5 milijona evrov, a glede na to, da njihova sporočila sedaj z zanimanjem gledamo po vsem svetu, se jim je investicija najverjetneje splačala. 

Na neenakosti med spoloma so opozorili pri Audiju.



Reševanja zemeljske flore in favne se je za volanom Kie lotila igralka Melissa McCarthy. 



Američani obožujejo gvakamole, glavna in najboljša sestavina zanj, avokado, pa seveda prihaja iz Mehike, ki jo novi predsednik tako zelo prezira.

 


Pri Hondi prodajajo sanje. V oglas nabit z zvezdniškimi imeni so vtkali sporočilo, da je vse mogoče. 


Vseameriška Coca-Cola je pokazala, kaj in kdo vse je Amerika. 


 

Sprejemanje ne glede na drugačnost je bilo glavno sporočilo platforme Airbnb. 




Ganljivo pripoved, ki se morda delno uresniči v neprijetni prihodnosti, so posneli pri ameriškem ponudniku gradbenega materiala 84 Lumber. Prvo polovico reklame so predvajali tik pred nastopom Lady Gage ob polčasu, drugi del oglasa pa samo na spletu, saj ga je (republikanska) televizijska mreža Fox označila za preveč kontroverznega. Zgodba je gledalce tako ganila, da se je spletna stran oglasa zaradi prevelikega obiska kmalu po razkritju drugega dela sesula.