Kdaj je na voljo zajtrk? Do kdaj se moram odjaviti iz hotela? Kje je dovoljeno kaditi? Na takšna vprašanja lahko digitalni receptor »Gustaffo« odgovori gostom hotela Zeitgeist ob glavni železniški postaji na Dunaju. Ta hotel namreč od decembra 2017 preizkuša virtualnega asistenta kot dodatno ponudbo. Gustaffo daje gostom najrazličnejše informacije o hotelu, njihova vprašanja pa tudi analizira, da dobijo lastniki hotela informacije o najpogostejših vprašanjih gostov, na podlagi katerih lahko odpravijo pomanjkljivosti v hotelu.
Trenutno 38 hotelov po Evropi, od tega dva na Dunaju, uporablja digitalne receptorje. »Uporabniki so zaenkrat še precej zadržani. Hotelirstvo se digitalizira, kar pa nikakor ne pomeni, da bodo računalniki nadomestili receptorje. Obstajajo gostje, ki se želijo pogovarjati, in na drugi strani gostje, ki raje pošiljajo sporočila,« pravi soustanovitelj startupa Gustaffo Thorsten Guggenberger. Tudi hotelirji so prepričani, da roboti ne bodo izrinili receptorjev. »Digitalizacija bo nekatere elemente hotelirstva celo okrepila. V prodaji in mednarodnem oglaševanju jo bomo zelo potrebovali. A ko gost stopi skozi vrata hotela, želi, da ga pozdravi človek,« je prepričana predsednica Avstrijskega združenja hotelirjev Michaela Reitterer. Ko bomo želeli opraviti določeno storitev, nas bo torej vse pogosteje na drugi strani pričakal digitalni sogovornik, odslej morda tudi v hotelu.
Onaplus.si lahko sledite tudi na Facebooku: