Zakonca Sussex sta zaživela novo življenje v Los Angelesu, kjer se večinoma držita stran od fotografskih bliskavic, izjema je le kak dobrodelen projekt. Da bosta živela drugače, kot bi v Veliki Britaniji in da želita s svojo javno podobo slediti zakoncema Obama, pa dokazujeta tudi s tem, da sta podpisala pogodbo z eno največjih agencij za javno nastopanje v Los Angelesu. Z govorniškimi nastopi bosta zaslužila na stotine tisoče dolarjev, v ospredju njunih govorov pa bodo teme, ki ju zanimajo, dobrodelnost, varovanje narave in duševno zdravje, a vsega se bosta lotevala po svoje, nič več po pravilih angleške monarhije.
Medtem je v Veliki Britaniji vsa pozornost na drugem paru, William in Kate sta tudi v času epidemije koronavirusa aktivna, v ospredju pa je v zadnjem času Kate. Naslovi v sicer nič kaj prijaznih britanskih medijih so do nje še bolj ljubeznivi kot prej. Česa takšnega pa ni moč trditi za vojvodinjo Meghan, ki je v nemilosti britanskega tiska gotovo tudi zaradi tožb, ki sta jih s Harryjem napovedala proti tabloidom. A poznavalci dvora pravijo, da odsotnost vojvodinje Meghan ni edini razlog, zakaj je Kate v zadnjem še bolj v ospredju kot prej, to je povezano tudi z epidemijo koronavirusa in novimi načini komuniciranja, h katerim sta se zatekla William in Kate. Če so prej na uradnih obiskih ljudje bolj kaj drugega opazili, kaj ima Kate oblečeno, morajo zdaj, ko se v javnost oglaša prek videoklicev, prisluhniti temu, kar ima vojvodinja za povedati.
Naslovnico revije Hello je zdaj krasila kar dvakrat zapored, urednica pa je to utemeljila z besedami: »Ljudje se počutijo bolj povezani z njo kot kdaj koli prej. Končno jih je neposredno nagovorila in zdi se jim, da so jo bolje spoznali. Z ljudmi deli novice o tem, da je šolanje otrok doma hkrati lepo in težko, povedala je, da pogreša svojo družino, včasih se kateri od videokonferenc pridružijo tudi njeni otroci. Zaradi takšnih reči se lahko ljudje z njo poistovetijo.«
Poznavalci dvora se tako strinjajo, da se je v težkih časih epidemije vojvodinja Kate pokazala v novi luči, ljudje pa jo imajo še raje kot prej. Kot navdušena fotografinja je Britance tudi pozvala, da z njo delijo fotografije, ki nastajajo v času epidemije. Namen projekta je, da prek fotografij postane jasno, koliko poguma in prijaznosti premorejo ljudje v teh nenavadnih časih, je dejala vojvodinja. Seveda pa ji še vedno sledijo kot modni ikoni, kar 14 od 16 oblek, ki jih je nosila v zadnjem čas, jo bilo takoj po tem razprodanih. Tega pa ni mogoče trditi za Meghan, ki se zdaj precej manj pojavlja v javnosti, ko se, pa izbere precej bolj športna oblačila, ki jih na uradnih obiskih kot članica monarhije gotovo ne bi smela obleči.
Onaplus.si lahko sledite tudi na Facebooku: