Blagovno znamko oblačil, obutve, nakita in modnih dodatkov je prva Trumpova hči ustanovila leta 2014, po štirih letih in kljub uspešni prodaji na Kitajskem pa sedaj končuje svojo zgodbo. Vseh 18 zaposlenih bodo odpustili, Ivanka, ki se od očetove izvolitve že 17 mesecev posveča delu v Washingtonu, pa modnega oblikovanja najverjetneje ne bo najbolj pogrešala, saj so posle v njenem podjetju, medtem, ko je sama igrala vlogo svetovalke ameriškega predsednika, vodili drugi, ona pa pobirala dobiček od prodaje. 



A tudi prodaja njenih srednjecenovnih izdelkov danes ni več to, kar je bila. Čeprav je v zadnjem času naraščala na Kitajskem, se je zastopstvu modne znamke pred kratkim odpovedala trgovska veriga v Kanadi, že leta 2017 pa ameriška trgovska mogotca Nordstrom in Neiman Marcus. Poznavalci trdijo, da je do slabe prodaje prišlo, ko se je Ivanka posvetila drugim poslom oziroma 'neformalno' prestopila meje političnega imperija svojega očeta.  



Mogoče se je 36-letna Ivanka preprosto naveličala modnega ustvarjanja ali so morda na njeno vest po letu in pol končno potrkale kritike, da dvojno delo, ki ga opravlja pomeni konflikt interesov? Sama pa trdi zgolj naslednje: »Po 17 mesecih dela v Washingtonu ne vem kdaj, ali če se bom sploh spet vrnila k poslu, ampak vem, da bom v prihodnje osredotočena na to, kar delam v Washingtonu.« To bo sedaj, ko je na dan prišel posnetek predsednika Trumpa, ki s svojim odvetnikom Michaelom Cohenom razpravljala o plačilu za utišanje zgodbe nekdanje Playboyjeve zajčice, še za odtenek bolj naporno.