Od bodočih najemnikov se pričakuje, da bodo stavbe preobrazili v turistično privlačne točke, kot so hoteli, restavracije in trgovine. Ciljajo na podjetnike, ki so mlajši kot 40 let, saj želijo sveže ideje in poslovne načrte.



Čeprav se letno v Italijo zgrinja na milijone turistov, ti praviloma prenočujejo na turistično izpostavljenih krajih, drugod pa marsikaj propada. Z oživitvijo zgodovinsko atraktivnih stavb bi oživili tudi turistični sektor, ki je pred drugimi državami rahlo v zaostanku. Čeprav imajo Italijani kopico naravnih, kulturnih in zgodovinskih znamenitosti, so znani po tem, da zanje bolj po mačehovsko skrbijo.



Na seznamu potencialnih stavb, ki jih je mogoče najeti, so se znašli gradovi, samostani in stolpi. Ležijo ob osmih zgodovinskih romarskih oziroma pohodnih poteh, na primer Appian Way, ki povezuje Rim z jugom in Via Franciga, ki teče proti severu.



Program sta napovedala italijanska agencija za upravljanje z državnim premoženjem Agenzia del Demanio ter ministrstvo za kulturno dediščino v okviru državnega strateškega načrta za razvoj turizma. Ta med drugim predvideva razbremenitev nekaterih prenatrpanih italijanskih turističnih destinacij s spodbujanjem obiska manj poznanih krajev. Potencialni investitorji bodo morali, preden jim predajo ključe gradu, oblasti prepričati, da imajo uresničljiv načrt za privabljanje obiskovalcev. V prihodnjih dveh letih naj bi v projekt vključili še 200 stavb.